If you want to see all data about this user (picture, name, to send him message, virtual card, kiss...), you must only to register for free.
Profiili ID#[0000157319]


Total photos: 2
Activity board
|
|
[Lähetä viesti]
[Report this profile]
Pääsy sallittu vain jäsenille |
|
Käyttäjänimi |
flekica |
|
Etunimi (nickname) |
marija |
|
Syntymäpäivä |
27. Kes 1959. |
|
Sukupuoli |
Pari |
|
Orientation |
Heterosexual |
|
Haettu seuratyyppi |
Virtual romanssia,Mailikaveria,Tekstailukaveria,Sex,Tositarkoituksella |
|
Haettu kaupunki |
Serbia |
|
Oma asuinkaupunki |
beograd |
|
Pituus |
5'6" (168cm) |
|
Paino |
120 lbs (54kg) |
|
Hiusten väri |
Blondi |
|
Silmien väri |
Ruskea |
|
Known languages |
English, Serbian, Croatian, Bosnian, Macedonian |
|
Työ |
programer |
|
Harrastukset |
puotvanja,muzika,cvece |
|
Interests |
Arts / Crafts, Cars / Motorcycles, Dancing, Gardening, Hiking / Camping, Movies / Cinema, Music - Blues/Jazz, Music - Rock, Nightclubs / Clubs, Reading, Restaurants, Sailing / Boating, Sports (Playing), Theatre / Ballet, Travel / Sightseeing, Water Sports |
|
Oma kuvaus |
obrazovan,da voli da putuje ,da je druzeljubi,duhovit,do 55 godina,pristojnog izgledai da ne zeli brak |
|
Haettavan partnerin sukupuoli |
Mies |
|
Blog |
Click here to see user`s blog |
|
Forum posts |
0 |
|
[Lähetä viesti]
[Report this profile]
|
|
Comments
| pozdrav |
07. Tam 2012. 21:46:12 |
Cao Marija. Prva slika veoma lijepa samo ti ovaj ne stoji pored tebe
|

miro123 |
|
|
| pozz |
05. Lok 2011. 20:38:02 |
| lep profil i simpaticna dama...pozz iz Holandije |

skija63 |
|
|
| Zdravo |
28. Tou 2011. 00:24:34 |
Dama koju treba ceniti,postovati, i obozavati.  |

silstar |
|
|
| Ja |
26. Hel 2011. 13:37:16 |
Mare našla si ga. Tvoje traženje je urodilo plodom. Sad kad si ga našla ne ispuštaj ga.  |

ozbiljnost |
|
|
| poruka |
15. Tam 2011. 12:19:47 |
lepo nema sta samo ziva rec je nesto drugo |

parlamenti |
|
|
| cao |
02. Mar 2010. 00:45:52 |
| moze li neko mladji poput mene |

filipis |
|
|
| poziv na chat |
15. Lok 2010. 00:11:48 |
| Želim da uputim jedan veliki pozdrav,ove kišne veèeri,i pozovem damu na æaskanje... |

bizmark |
|
|
| caoo!!! |
06. Lok 2010. 00:54:55 |
odlicno izgledate!! madame!!! POZZ!!!  |

vikont007 |
|
|
| ne zelim brak, |
04. Lok 2010. 17:04:53 |
 |

laza39 |
|
|
|
|